Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 16:20 - Какво се е променило?
Автор: iseto Категория: Други   
Прочетен: 1379 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 24.04.2007 16:24


 Пиша този постинг след днешния ден, в който аз видях и чух много неща, както и ми зададоха един въпрос : КАКВА Е ПРОМЯНАТА ПРИ МЕН ЗА ТЕЗИ ДВЕ ГОДИНИ? КАКВО ПОСТИГНАХ?
  Днес гледах една прожекция на Иван Кулеков   "ДЪРЖАВА СЕ ПРАВИ С ХОРА". Филмът представя трудът на хората спомогнали до денят за ПОДПИСВАНЕТО НА ПРИСЪЕДИНЯВАНЕТО НИ В ЕВРОПЕЙСКИЯТ СЪЮЗ . След прожекцията се проведоха дебати на тема ЗАЩО ХОРАТА НЕ ГЛАСУВАТ НА ВСИЧКИ ИЗБОРИ? ПРОМЕНИЛО ЛИ СЕ Е НЕЩО ПРЕЗ ТЕЗИ ДВЕ ГОДИНИ? 
 За мен лично през тези две години не съм забелязала някаква промяна по различна от тази в увеличената такса за телефона ми към БТК; увеличената такса за тока, за кабелната телевизия и т.н.
 За промяна лично при мен тепърва ми предстои! Дадоха ми шанс за работа в университа, в който уча, предстои ми дипломиране и както моя работодател ме попита - КАКВИ СА ПЛАНОВЕТЕ ТИ СЛЕД ДИПЛОМИРАНЕТО? Въпросът ми дойде ненадейно - не съм мислила на къде да поема след като взема дипломата, защото искам първо да я видя с очите си, а след това вече сериозно да мисля за моето бъдеще. Както казва моят работодател време за размисли няма, а трябва да се мисли докато е време и вече се убедих че той е прав - не трябва да се мисли в последният момент!
 Животът обаче стана толкова тежък или поне при повечето изглежда такъв. Така стана, че роднини и приятели заминаха в чужбина, а искаме те да са до нас.
 Моята майка е от 4г. в Гърция - това стана така, защото животът стана тежък и непоносим след като закъсахме с парите. От моето семейство само аз и моята снаха ще сме висшисти с надеждата да имаме бъдеще и това висше да ни помогне за нас да дойдат по хубави дни, в които да не мислим от къде да намерим пари за храна, за дрехи на децата, които ще си имаме, за тяхното образование в добро училище и т.н.
 Остават ми 2 или 4 месеца до дипломирането ми и се надявам да ми се даде още една възможност за работа като тази, която да ми помогне вбъдеще да стъпя здраво на краката и да стъпвам с горда стъпка по пътя, по който ще вървя!!!


Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karavelov - Нищо не се е променило и нищо няма да ...
26.04.2007 00:36
Нищо не се е променило и нищо няма да се промени ако истинските българи си стоят мирно и нищо не правят!!!Поздрави за поста Исе!!!Обичкам те!!!!!!()()()
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 133039
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930