Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2007 12:41 - Възмутена съм!!!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 745 Коментари: 0 Гласове:
0



   Днес в сутрешния блок на БТВ имаше репортаж със пострадали при автомобилна катастрофа! Бях изненада и напълно объркана от начина на разсъждаване на едно съдебно лице! Първо се пише шофйорът бил пийнал, а в съда дори не се споменава за алкохолната проба! И защо? Има нещо срамно в това ли? Или май по вероятно вече алкохолната проба има значение май при назначаването на бъдещите преподаватели в основните и средни училища, а не при тези, на които им дават шофйоркста книжка?!
  Преди 14г. моя братовчедка загина при автомобилна катастрофа - приятелят и беше зад волана и както се писа  ЛЕКО ПОПИЙНАЛ и се оттарва със счупен крак, а тя почина на място 2 дена преди нейният абитюриентски бал! Каква беше неговата присъда? Ами май с някаква малка глобичка, която беше направо смешна!
   Миналата година и аз претърпях с мои роднини автомобилна катастрофа, но слава богу се оттарвахме със смачкана врата и лека уплаха! Шофйорът бързал за варненското летището и ни връхлетя без право на предимство! Е той не беше попийнал. но без малко да убие бременната си съпруга ако беше се случило най-лошото!
  Историите са много за подобни катастрофи и за шофйори, които се разминават с малка глоба след това ЛЕКО ПОПИЙВАНЕ! Преди време имах огромно желание да изкарам шофйорски курс, а сега нямам никакво желание за това, защото независимо дали ще съм зад волана или не ако ми е писано и аз ще бъда от тея жертви!
  България е едно бойно поле по улиците, по заведенията, по шосетата! Не знам дали някога ще се променят законите за движение по улиците след като малко са хората които ще спрът пред пешеходната пътека и ще ти дадът път да пресечеш!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132833
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930