Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2007 21:02 - Нищо няма да се промени!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 24.03.2007 21:06


 Тази вечер гледах новините по БТВ - още една жертва на пътя, която отново е благодарение на пиян шофьор!
  Преди два дена съобщиха за загиналата Ивена - героинята на предаването ТАКЪВ Е ЖИВОТЪТ! Тази вечер гледах за нейната история и малкия Алекс! Очите ми се просълзиха и се обърнах към Господ с думите:  КАКВО СТАВА? КАКВО СМЕ СЪГРЕШИЛИ НИЕ ХОРАТА, ЧЕ НАДОЙДОХА ТОЛКОВА ТЕЖКИ ДНИ ПРЕЗ ИЗМИНАЛИТЕ СЕДМИЦИ?
   Аз съм много чувствителен човек и чуждото нещастие ме натъжава! Онзи ден в моят град отново прочетох в сайта на Интернет доставчика ми за поредните жертви на пътя включително едно дете, докато пресичало пешеходната пътека! Пуснаха какви ли не капмпании, но едва ли катастрофите ще намалеят!
  Всеки ден ми се налага да пресичам пешеходна пътека, когато сфетофарът за пешеходците е зелен, но малко са хората, които дават път и си изчакват спокойно, а много са тези, които бързат за някаде, а с това бързане предизвикват пътно произшествие! 
  Моето мнение е, че трябва да се приемат строги закони за пияните шофьори и за тези, които не спазват правилата за управление на МПС-та! Но това може би ще се приеме след години както стана с децата в река Лим - минаха 3г., а едва сега забраниха нощното патуване при екскурзии с деца!
  За по бързото разрешаване на този проблем се надяване единствено на хората, които гласуват и приемат тези закони!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132232
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031