Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2007 21:22 - Животът ми .....?!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 755 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2007 21:38


 Чудех се как да нарека този постинг и реших да го кръстя ЖИВОТЪТ МИ! А защо така? Ами защото така ми хрумна! В момента чакам майката на комшийката ми, която някога ми беше приятелка, да си тръгне за да се навечерям и да поседна да почета още малко! До колкото подочух комшийката ми - някогашната ми уж приятелка - вече си имала гадже!? Боже с коя ръка да се прекръстя!? 
 Е дай боже наистина да си има гадже и най-вече да се извърши предателство като това, което тя извърши срещу мен, че тъкмо ще разбере какво е да си предаден и излъган и то от някой, с когото си делил играчките си, храната, закуската, приятелите си и т.н. 
 Животът ми се промени благодарение на нея - уж най-добрата ми приятелка - сега вече най-големият ми враг! Благодарна съм и че ме излъга, че почти обърка животът ми иначе никога нямаше да узрея психически и все щях да бъда доверчива, да вярвам на най-големите лъжци и после да се питам АМА ЗАЩО ВСЕ ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА?
 Сега пък ще бъда благодарна на един човек, когото аз много обичам и има регистрация в този сайт - може някои са разбрали кой е де ;) ,  но сега аз ще кажа : БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ МИЛИЧКО СТЪПИХ ОЩЕ ПО ЗДРАВО НА КРАКАТА СИ И ЗАПОЧНАХА ДА МИ СЕ ВЪРТЯТ РАЗНИ ЦЕЛИ ЗА МОЕТО БЪДЕЩЕ И СЕ РОДИ В МЕН АМБИЦИЯТА ДА ПРОДЪЛЖА НАПРЕД! БЛАГОДАРЕНИЕ НА ТЕБ ЗАПОЧНАХ ВЕЧЕ ДА ЗАБРАВЯМ ЗА ТОВА, КОЕТО СЪМ ПРЕЖИВЯЛА В МИНАЛОТО И ВЕЧЕ МИСЛЯ ЕДИНСТВЕНО ЗА БЪДЕЩЕТО!
 ОБИЧАМ ТЕ МИЛО И СЕ НАДЯВАМ ВИНАГИ ДА СМЕ ЗАЕДНО!!!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132775
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930