Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2007 14:44 - Надеждата умира последна!!!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 815 Коментари: 0 Гласове:
0



 Днес за мен е един щастлив ден - взех си последните изпити и сега вървя бодро напред  към защитата на дипломната работа!
 Един от колегите днес малко се опита да ме засегне преди да науча резултата си:
 "Колежке, ще вземете ли изпита?" - попита ме той.
 "Надявам се, колега, на един от въпросите, които развих добре!" - отговорих му аз.
 "Ако живееше човек с надежди и аз трябва да ти кажа, че тези дни се надявах да карам Ферари!" - беше неговият коментар.
 "Надеждата умира последна, колега!" - беше моята последна забележка с усмивка на устата макар, че ми беше доста напечено.
 Ами така си е - човек ако живее с надеждите, те винаги умират последни!!!
 Изпитът ми беше при моя работодател. Всички си мислят, а някои си ми казаха, че щом работя при него ще взема изпита дори без знания. Изпитът го взех със знания, защото на теста при него иначе въпреки тройката трябваше да ме освободи от изпита, а това не стана така. Тогава се ядосвах много.
Е поне седнах и си научих въпросите и си взех изпита!Или пък трябва да кажа - всяко зло е за добро!
 


Тагове:   Надеждата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 133040
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930