Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2007 16:58 - Завист!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 894 Коментари: 0 Гласове:
0



 Какво е завистта? Кой я познава? Кой я е изпитал на свой гръб? Кой си живее с нея?
 До сега съм си мислила, че не познавам завистта, но си признавам,че преди години може и малко да съм я изпитала към някого - било към брат ми, че му обръщаха повече внимание, било към съученичка, че с връзка си е изкарала високите оценки макар и незаслужено и т.н. Сега обаче срещам завистта в очите на хората към мен. В един от постовете си бях писала за една моя стара компания. Едно от момичета е преподавателка по МАТЕМАТИКА И ИНФОРМАТИКА сега в училището, където изкарах средното си образование. Приятелят ми е преподавател по ИСТОРИЯ И ГЕОГРАФИЯ в едно основно училище. Въпросната девойка е една от най-нехаресваните преподавателки в града според един сайт за оценяване на училището, в което си учил и преподавателите, които са ти преподавали. Тя вече знае, че имам гадже преподавател и, че е третият най-харесван учител в града ни. Снощи тя и сетра й ни видяха заедно на нашето заведение. Макар и отдалеч за пореден път срещнах завистта в техните погледи.
 Макар и като приятелки, каквито някога бяхме и тогава ми завиждаха особено, когато майка ми замина за Гърция. Зад гърба ми чух какво ли не - няма да пиша подигравките и обидите, които се изрекоха дори директно гледайки ме в очите. Когато се изпокарахме започна да се говори още повече зад гърба ми и то неверни неща. На мен не ми пука!
 Много хора са ми казвали, че завистта е много лош съветник. Завистта на хората, които познавам не им е донесла нищо хубаво!!! Така че както се казва  НЕКА ДА ЗАВИЖДАТ И ДА СЕ ПУКЪТ ОТ ЯД!!!
 Някой ако страда от това, че някой от завист му крои номера - ДА НЕ ТИ ПУКА, ГЛЕДАЙ СИ СВОЯ ЖИВОТ И ВСИЧКО ЩЕ СЕ НАРЕДИ!!!


Тагове:   завист,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132235
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031