Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2007 12:21 - Студентски живот!
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1113 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2007 10:33


   Четири години се учех с хора, които мислеха единствено за себе си, чудеха се как да ме използват максимално, но никой не ми подаде ръка в трудните моменти! Всеки гледаше как да постигне успех на чужд гръб, всеки гледаше на кого и как да забие ножа в гърба.
   Прекъснах следването си и продължих тази година през февруари. Получавах най-голяма подкрепа от любимият човек, а от април месец насам от моят работодател. 
   Дойде и великата дата 06.07.2007г. - защитата на дипломната работа. Аз бях първа и когато застанах отпред чух коментари за мен "Вижте я тая как е застанала като пън отпред!". На мен ми стана много обидно. След два часа изпълнени с нетърпение да разбереш резултата комисията се изправи и мина покрай нас да ни стисне ръката за поздрав за успешното ни дипломиране. В мен нещо се преобърна, усещах как в мен нещо се променя. Колегите ми от последния ми сместър ме поканиха да празнувам с тях - аз отказах, защото за мен повечето от тях са недорасли хлапета - 4г. по-малки от мен - и нежелая да имам вече нищо общо с тях. Имах две колежки, които от време на време и те ми се усмихваха подигравателно, но на мен вече не ми пука, за мен вече са някои си там.
    Вече завърших и ето сега си задавам въпроса, който моят шеф ми зададе неведнъж :"А СЛЕД ДИПЛОМИРАНЕТО НА КЪДЕ?" Наистина, а сега на къде ли?Аз вече съм напрага на моят нов живот и се чудя сега къде да си търся работа и започнам сериозно да мисля за себе си.
   Изпълнена съм с много надежди , вече няма да се страхувам да правя планове и да мечтая. Вече съм с висше образование и самочувствието ми се повдигна рязко нагоре.
   Продължавам да срещам по пътя си завистливите очи на някогашните ми "уж приятелки", а аз ги поглеждам подигравателно - вече съм на по-високо ниво от тях. Техните клюки вече само ме разсмиват, а не ме ядосват както преди. Някога им завиждах поне малко че едната успя да си намери работа по специалността, а на другата с връзки си намери високо платена работа, а сега аз вече ги съжалявам за начина, по който си фукат.
   Клюкарката колкото и да иска да се промени си остава клюкарка!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - щом си успяла.......
28.11.2007 09:21
да се издигнеш над тях и да гледаш над тях......за какво си тровиш нервите?? озлобяваш се излишно за неща, които са минало. не принизявай себе си до тяхното ниво

поздрави :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132803
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930