Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2008 12:21 - Зимен хаос
Автор: iseto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1554 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.01.2008 20:45


 Новата година дойде. Започна със снеговито време, което е приятна изненада за децата - грабват шейните и хоп на пързалката. За нас работещите обаче ни докара куп неприятни часове висене по спирките и закъснения за работното място.
 Аз съм от гр. Русе, минаха 5 дена откакто спря снегът, а улиците и транспортът са в отвратително състояние. От началото на година нито веднъж не можах да дойда на работа навреме. Днес взех автобусчето, което малко ми облекчава пътуването до работа, а днес човекът се сети да предупреди, че ще мине по късият маршрут, а не през нормалният, по средата на пътя. От отдалечената спирка вървях около 20 минути до работното ми място. През цялото време си задавах въпросите: "Боже какъв е този скапан град, какви са тези кметове, които не могат да реагират веднъж навреме при подобни ситуации? Защо увеличават цената на билетите за градския транспорт след като графикът им е нередовен? Защо ние българите сме толкова глупави и вярваме на глупаците (с извинение че ще обидя отново някой виден политик), които ни обещават по хубав живот? А защо сме глупави и все още стоим в нашата родна България и траем всичкият този хаос?"
 Тук живея откакто се помня. Сега съм на 27 години и се питам вечно ли ще се сблъсквам с подобни неуредици (а и не само аз) - тежки зимни условия, които дни наред ти създават главоболие, докато стигнеш до работното си място.
 С нетърпение очаквам да отмине тази зима, макар и да знам, че всеки сезон ни сервира и други неприятни изненади.



Тагове:   хаос,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. an200 - Преди два-три дена и аз
10.01.2008 17:00
се опитвах да вървя по улиците на този град,преценявайки набързо къде точно да стъпя,за да не полетя с "цялото си величие"в някоя пряспа с цвят на грис-халва.Гледах натрупаните камари с боклуци до претъпканите контейнери и се питах в какъв абсурден свят живеем. Проследих малка част от репортажа на "КИС-13" след това ,слушах траурната музика,която бяха подбрали авторите,сякаш не сняг, а неутронна бомба беше паднала,и продължих като теб с риторичните въпроси ...
цитирай
2. iseto - :(
10.01.2008 18:54
an200 за съжаление живеем в скапана държава
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132248
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031