Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 17:35 - Старт на кариерата 2
Автор: iseto Категория: Новини   
Прочетен: 2253 Коментари: 1 Гласове:
0



В първата част на "Старт на кариерата" писах колко ме мотаха, колко ме лъгаха и колко бавно се развиваха нещата, когато си бях подала документите. Заради това бавене щях да загубя една много хубава работа, на която ми плащат повече колкото щях да получавам ако работех по тази програма. Сега ще ви разкажа за моята колежка и приятелка от университета, която вече втори месец работи в бюрото по труда (по тази програма). Ето какво ми разказа тя:
"Всъщност и плащат 230 лв., а не 280 лв. както пишеше в сайта(всъщност на интервюто на мен ми казаха, че съм щяла да получавам 250 лв.). На всичкото отгоре всичките я следят, когато си правела кафе и й приказвали някакви глупости, че после щяло да й се приспадне от заплатата. Е тя там всъщност се чудела какво да прави, никой нищо не й казва освен счетоводителката, която й казвала, че само си клатела краката. Когато излезели с колежките на заведението, където те хапвали за обед с намаление, тя разбира се е била отритвана на друга маса и да си плаща яденето по ценоразпис."
Други подробности няма да пиша, а ще попитам тези млади студенти, които тепърва им предстои да завършат и да кандидатстват по тази програма (ако все още съществува догодина) дали си заслужава да си губят времето? Някои ще ми кажат, че колежката ми е попаднала при някакви си, но не навсякъде е така. Може и да е така, но за един висшист да взема 230 лв. и на всичкото отгоре сам да си плаща здравните осигуровки е една подигравка с нас младите хора. 
Не искам нещо да се фукам, но на сегашната ми работа вярно че по договаряне заплатата ми е 230 лв., но това не е окончателната. За ноември месец така да се каже заплтата ми ще е 320 лв. (окончателната). Удръжките от сорта осигуровки и тем подобни си ги плаща работодателят ми.
Искам да дам едно обръщение към тези които сега си търсят работа: "Отваряйте си повече очите!"



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sensation - Исе,
23.12.2007 07:43
Пожелавам ти през 2008 година цялата топлина на света!
Искрите на огъня да са винаги в сърцето ти!
Слънцето да огрява дните ти!
Любовта да бди над душата ти!
Благословена да си!
И щастлива!
Звънчета на радост
и чаши вино
да пеят в дома ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: iseto
Категория: Други
Прочетен: 132228
Постинги: 39
Коментари: 62
Гласове: 4822
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031